Η ασφάλειά σας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα της Citroën

 

 

 

 

 

Η ασφάλειά σου είναι η κορυφαία προτεραιότητα της Citroën.

Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την ανάκληση αερόσακων Takata

 
 

Ορισμένοι αερόσακοι Takata που είναι τοποθετημένοι σε οχήματα της Citroën έχουν ανακληθεί και θέτουν σοβαρό κίνδυνο ασφάλειας. Ο μηχανισμός ενεργοποίησης του αερόσακου μπορεί να αλλοιωθεί όταν εκτίθεται σε υψηλή θερμοκρασία και υγρασία, προκαλώντας έκρηξη του αερόσακου και κατά συνέπεια σοβαρό τραυματισμό ή ακόμη και θάνατο. Για τα οχήματα που διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο λαμβάνονται μέτρα διακοπής οδήγησης (stop-drive).

 

Ελέγξτε τον Αριθμό Πλαισίου του αυτοκινήτου σας (VIN) για να επιβεβαιώσετε εάν αποτελεί αντικείμενο της διορθωτικής ενέργειας του Κατασκευαστή. Ενεργήστε γρήγορα για να προγραμματίσετε δωρεάν επισκευή. Αυτή η ανάκληση αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας προσπάθειας σε επίπεδο ασφάλειας, έτσι ώστε να μην κυκλοφορούν πλέον οχήματα με ελαττωματικούς αερόσακους Takata. Η Citroën λαμβάνει προληπτικά μέτρα για την προστασία των οδηγών και των επιβατών, διασφαλίζοντας ότι στο κάθε επηρεαζόμενο όχημα πραγματοποιείται η απαραίτητη επισκευή.

 

Εάν το όχημά σας έχει ανακληθέντα αερόσακο Takata, ακολουθήστε τις οδηγίες για να προγραμματίσετε την αντικατάστασή του. Όλες οι επισκευές ανάκλησης πραγματοποιούνται δωρεάν. Η ασφάλεια και η ηρεμία σας παραμένουν οι κορυφαίες προτεραιότητές μας.

 

Η αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος τώρα, βοηθά να διασφαλιστεί ότι το όχημά σας συνεχίζει να προστατεύει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα κάθε φορά που οδηγείτε.

 
 
Επηρεαζόμενα μοντέλα

 

Για να παρέχουμε την πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών, ανακαλούμε τα εν λόγω οχήματα σταδιακά. Τα οχήματα που αντιμετωπίζουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο υπόκεινται σε μέτρο Stop Drive. Εάν λάβετε αυτή την προειδοποίηση, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΕ μέχρι να προγραμματίσετε τη ΔΩΡΕΑΝ επισκευή ανάκλησης με έναν Εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.

 

Έλεγξε τον αριθμό πλαισίου (VIN) του οχήματός σας για να δειτε αν διαθέτει αερόσακο Takata που έχει ανακληθεί.


Τι πρέπει να κάνετε στη συνέχεια;
Δεσμευόμαστε για την ασφάλειά σας και συνεργαζόμαστε με επισκευαστές και τεχνικούς για να παρέχουμε ασφαλείς και δωρεάν επισκευές το συντομότερο δυνατό. Δεν έχει σημασία αν αγοράσατε το αυτοκίνητό σας Stellantis καινούργιο ή μεταχειρισμένο, ακολουθούν τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε:
Συχνές ερωτήσεις
1. Γιατί ανακλήθηκε ο αερόσακος του αυτοκινήτου μου;
Οι ανακληθέντες αερόσακοι Takata μπορούν να αλλοιωθούν με την πάροδο του χρόνου και να προκληθεί θραύση σε περίπτωση σύγκρουσης, εκτοξεύοντας αιχμηρά μεταλλικά θραύσματα που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.
2. Πού μπορώ να βρω τον αριθμό πλαισίου (VIN) του οχήματος (VAN);
Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό πλαισίου (VIN) στην άδεια κυκλοφορίας, ή σε αυτά τα σημεία του αυτοκινήτου: μπροστινό θόλο στον χώρο του κινητήρα· εσωτερικά στο ταμπλό · κολόνα πόρτας οδηγού ή συνοδηγού (εσωτερικά).
3. Τι προκάλεσε το πρόβλημα;
Οι χημικές ουσίες σε αυτούς τους ανακληθέντες αερόσακους ενδέχεται να αλλοιωθούν με την πάροδο του χρόνου, ειδικά σε ζεστές και υγρές κλιματολογικές συνθήκες. Αυτό μπορεί να προκαλέσει την έκρηξη των αερόσακων, ακόμη και σε μικρές συγκρούσεις, προκαλώντας σοβαρό τραυματισμό ή ακόμη και θάνατο.
4. Ποια είναι η λύση σε αυτήν την ανάκληση;  
Όλες οι επισκευές ανάκλησης αερόσακων Takata είναι γρήγορες, εύκολες, και δωρεάν. Ένας εξειδικευμένος τεχνικός θα αφαιρέσει τη μονάδα του ανακληθέντος αερόσακου και θα την αντικαταστήσει με καινούργια. Η Citroën θα καλύψει το κόστος των ανταλλακτικών και της εργασίας σε  Εξουσιοδοτημένη Μονάδα του Δικτύου.
5. Τι σημαίνει "έχω ειδοποίηση Stop Drive";
Εάν το όχημά σας υπόκειται σε μέτρο Stop Drive, σταματήστε αμέσως να οδηγείτε. Το όχημά σας ενέχει μεγαλύτερο κίνδυνο θραύσης αερόσακου σε περίπτωση σύγκρουσης. Θα κανονίσουμε την επισκευή το συντομότερο δυνατό και θα συνεργαστούμε μαζί σας για να διασφαλίσουμε εναλλακτική μεταφορά.
Εν τω μεταξύ, βεβαιωθείτε ότι το όχημά σας δεν χρησιμοποιείται και ότι όλοι όσοι έχουν πρόσβαση στο όχημα έχουν ειδοποιηθεί.
6. Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω εάν έχω ερωτήσεις;
Μπορείτε να καλέσετε τον ειδικό αριθμό εξυπηρέτησης: 2106700150.
7. Πρέπει να είμαι ο ιδιοκτήτης του οχήματος για να το φέρω για δωρεάν επισκευή;
Οποιοσδήποτε μπορεί να φέρει ένα όχημα για επισκευή ανάκλησης χωρίς ερωτήσεις. Δεν απαιτείται τίτλος ιδιοκτησίας, αποδεικτικό ιδιοκτησίας ή έγγραφα. Ένας αντιπρόσωπος μπορεί να ζητήσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να σας ειδοποιήσει για τυχόν ανακλήσεις που θα μπορούσαν να εκδοθούν για το όχημά σας στο μέλλον. Δεν χρειάζεται να παρέχετε πληροφορίες που δεν θέλετε να μοιραστείτε, αλλά αυτό θα επέτρεπε στον αντιπρόσωπο να σας κρατά ενήμερους, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε την ασφάλεια του οχήματός σας.
8. Μπορώ να πάω σε έναν τοπικό μηχανικό για να αντικαταστήσει τον αερόσακο του αυτοκινήτου μου;
Πρέπει να αναθέσετε την επισκευή σε Εξουσιοδοτημένο επισκευαστή του Δικτύου του Κατασκευαστή, προκειμένου να πραγματοποιηθεί με την προβλεπόμενη διαδικασία και βεβαίως δωρεάν (ανταλλακτικά και εργασία). 
 9. H επισκευή είναι δωρεάν ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι εκτός εγγύησης;
Ναι, οι επισκευές ανάκλησης Takata είναι δωρεάν ανεξάρτητα από την κατάσταση εγγύησης. Στην πραγματικότητα, από αυτήν την ανάκληση επηρεάζονται κυρίως παλαιότερα μοντέλα της Citroën.