August 2, 2018

Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΝΤΑΜΕΙΒΕΤΑΙ

ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΑΝΔΙΑΣ 26 - 29 ΙΟΥΛΙΟΥ

Η επιμονή και η σκληρή δουλειά που επέδειξε ο Mads Østberg ανταμείφθηκε από μία θέση στο βάθρο και συγκεκριμένα τη δεύτερη θέση!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ

 

Έχοντας ήδη κατακτήσει τέσσερις φορές την πρώτη θέση (2008, 2011, 2012 και 2016) εδώ στις εξαιρετικά γρήγορες φινλανδικές ειδικές, όπου χρειάζεται απόλυτη ακρίβεια στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, και οδηγούς που να αισθάνονται απόλυτα σίγουροι για το ‘όπλο’ τους, η Citroën έχει πολλές φορές δείξει την αξία της σε αυτό τον πολύ ιδιαίτερο αγώνα. Και αυτή τη χρονιά ο αγώνας επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά τη φήμη του! Ξεκινώντας από το shakedown, όπου ο Mads Østberg – όντας σίγουρος ότι οδηγεί το καλύτερο αυτοκίνητο που έχει οδηγήσει ποτέ σε αυτές τις ειδικές (σε δεκατρείς συνολικά συμμετοχές!) – έγραψε έναν από τους  κορυφαίους χρόνους, ακολουθούμενος με μικρή διαφορά από τον Craig Breen, κάνοντας σαφές από την αρχή ότι το δίδυμο της Citroen θα ήταν μία ιδιαίτερα υπολογίσιμη δύναμη αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Νορβηγός ανέβηκε αμέσως στη 2η θέση μόλις ξεκίνησε η πραγματική δράση στην ΕΔ2, και συνέχισε σε αυτό το ρυθμό κατακτώντας την 1η θέση στην ΕΔ4 γεγονός που τον έφερε και στην 1η θέση της γενικής μέχρι εκείνη τη στιγμή. Με δύο ακόμα πρώτες θέσεις στις απογευματινές ειδικές, διατήρησε την κορυφή για 4 ειδικές, τερματίζοντας για μόλις 5,8δλ. στη 2η θέση της γενικής, πίσω από τον Tänak, που θα ήταν και ο τελικός νικητής του αγώνα. Εντωμεταξύ, ο Craig Breen είχε δυστυχώς ένα κλατάρισμα (ΕΔ2), το οποίο του κόστισε 47.8s, και εξανέμισε τις όποιες ελπίδες του για διεκδίκηση μίας καλής θέσης στη γενική. Ήταν αδύνατο να καλύψει το χαμένο χρόνο με αποτέλεσμα να ξεκινά πολύ ψηλά στη σειρά εκκίνησης (3ος στη σειρά εκκίνησης για τις δύο επόμενες μέρες) και σε δρόμους όπου η πρόσφυση βελτιώνεται με όσο περισσότερα αυτοκίνητα ολοκληρώνουν τις ειδικές. Παρόλα αυτά όμως, μόλις οι συνθήκες έγιναν λίγο πιο ευνοϊκές για εκείνον, ο Ιρλανδός άρπαξε την ευκαιρία και πραγματοποίησε τον 1ο χρόνο στην ΕΔ8 και με την πολύ καλή του επίδοση στην Power Stage (+1.7δλ. σε 11.12χλμ), βρέθηκε τελικά στην 8η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα. Στη μόλις 2η συμμετοχή του σε αγώνα του φετινού WRC μετά την Αργεντινή, οι καλές επιδόσεις του Khalid Al Qassimi διακόπηκαν απότομα εξαιτίας ενός οδηγικού λάθους στην ΕΔ12. Εκείνος ξαναμπήκε στο παιχνίδι χάρη στον κανονισμό Rally 2 την Κυριακή, και συνέχισε έτσι μέχρι τον τερματισμό. Εντωμεταξύ ο Mads Østberg μετά την κάμψη στο ρυθμό της Παρασκευής, ανέκαμψε το Σάββατο, αντέχοντας στις συνεχείς επιθέσεις του Jari-Matti Latvala, 3 φορές νικητή του συγκεκριμένου αγώνα. Στο τελευταίο σκέλος του αγώνα την Κυριακή ο Mads Østberg, παρά το μειονέκτημα βάρους που είχε καθώς ήταν αναγκασμένος να αγωνίζεται κουβαλώντας μία έξτρα ρεζέρβα σε όλες τις απογευματινές ειδικές, πήρε μία διαφορά 5.4δλ. Την Κυριακή το πρωί μόλις ξεκίνησε η δράση, ο 30χρονος Νορβηγός έκανε σε όλους τους αντιπάλους του, ξεκάθαρες τις προθέσεις του σημειώνοντας μία ακόμα νίκη σε ειδική, την τέταρτη μέσα στο Σαββατοκύριακο, τερματίζοντας τελικά το απόγευμα στη 2η θέση της γενικής και κρατώντας αριστοτεχνικά τον Latvala πίσω του μέχρι τον τερματισμό. Πρόκειται για την καλύτερη θέση στο συγκεκριμένο αγώνα μετά τις δύο 3ες θέσεις του, το 2013 και το 2015.