March 26, 2020

COVID-19 – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ AFTER SALES

Εξυπηρέτηση των πελατών After Sales στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μας κατά την περίοδο που ισχύουν τα μέτρα για τον COVID-19

Οι υπηρεσίες After Sales της Citroën παραμένουν σε πλήρη λειτουργία παρά την κατάσταση με τον COVID 19, έχοντας σε προτεραιότητα την υγεία των πελατών και των εργαζομένων και σύμφωνα πάντα με τις κυβερνητικές αποφάσεις.

Παραμένουμε προσβάσιμοι!

Σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο, η Citroën καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για τη συντήρηση και επισκευή των επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων ή την παροχή βοήθειας σε περίπτωση βλάβης για τους πελάτες μας. Επιθυμούμε να συμβάλουμε στην διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών καθώς και των πελατών μας που χρειάζονται το αυτοκίνητό τους για τις αναγκαίες μετακινήσεις τους.

Η πρώτη προτεραιότητά μας είναι να προστατεύσουμε την υγεία των πελατών μας και των εργαζομένων μας παίρνοντας μέτρα στα συνεργεία μας: μέτρα ασφαλείας, υποχρεωτικά γάντια, απόσταση ασφαλείας μεταξύ ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένης της αναμονής και κατά τη διάρκεια παραλαβής και παράδοσης των αυτοκινήτων, στα συνεργεία μας.

Εάν έχετε συμπτώματα όπως βήχα ή πυρετό σας παρακαλούμε να καθυστερήσετε το ραντεβού σας και αυτό να πραγματοποιηθεί μετά από ιατρικό έλεγχο και πλήρη ίαση.

Κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να διατηρήσουμε την υγεία σας, την ασφάλειά σας και την κινητικότητά σας.

Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αναφέρονται ως πιστοποιημένες εγκαταστάσεις σύμφωνα με το διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, συμπληρώνοντας αυτό που εκδόθηκε στις 14 Μαρτίου 2020, σχετικά με τα διάφορα μέτρα που ελήφθησαν για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού COVID-19. Αυτό επιτρέπει σε όλους τους πελάτες μας να εξασφαλίσουν την αξιόπιστη λειτουργία του οχήματος τους τόσο για τις προσωπικές όσο και τις επαγγελματικές μετακινήσεις.

 

Ερωτήσεις – Απαντήσεις σχετικά με την συντήρηση των αυτοκινήτων Citroën

  1. Έχω μια μη επείγουσα επισκευή που πρέπει να γίνει στο όχημά μου, πώς μπορώ να αλλάξω το ραντεβού μου;

Μπορείτε να:

– Καλέσετε απευθείας το συνεργείο σας

– Αλλάξτε το ραντεβού σας απευθείας από το online service booking (είτε από το Citroen.gr ή από την εφαρμογή My Citroën)

  1. Τι είδους εργασίες μπορούν να γίνουν στο συνεργείο κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων;

Μπορούμε να κάνουμε όλες τις συνήθεις εργασίες (συντήρησης και επισκευής). Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα δώσουμε προτεραιότητα σε επείγουσες επισκευές.

  1. Τα συνεργεία είναι ανοιχτά για όλους τους πελάτες;

Ναι! Θα φροντίσουμε το όχημά σας, είτε είστε επαγγελματίας είτε ιδιώτης.

  1. Το αυτοκίνητό μου έχει ανάκληση. Πρέπει να το πάω το στο συνεργείο μου;

Ναι! Η ασφάλειά σας είναι η προτεραιότητά μας.

  1. Η οδική βοήθεια εξακολουθεί να λειτουργεί;

Ναι, η οδική βοήθεια λειτουργεί κανονικά 24 ώρες την ημέρα 7 ημέρες την εβδομάδα. Μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 210 9461209, ώστε να μεταφερθεί το αυτοκίνητό σας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.