November 22, 2018

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΣΗΜΑΔΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ!

Η ομάδα της Citroën Total Abu Dhabi WRT βρέθηκε για 5η φορά στο βάθρο των νικητών στον αγώνα της Αυστραλίας, αυτή τη φορά χάρη στην επίδοση των Mads Østberg και Torstein Eriksen, που απέδειξαν για μία ακόμα φορά τη θεαματική βελτίωση της ομάδας μετά το δεύτερο μισό της φετινής χρονιάς.

Μεγαλωμένος στους σκανδιναβικούς δρόμους, ο Mads Østberg δεν ήταν αρκετά εξοικειωμένος με αγώνες σε πολύ γρήγορες ειδικές όπως εκείνος της Αυστραλίας. Παρά το γεγονός ότι ο ίδιος είχε να βιώσει μία άκρως ανταγωνιστική συμμετοχή από το Ράλι της Ουαλίας, ο Νορβηγός δεν έχασε χρόνο, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι παραμένει άκρως ανταγωνιστικός, καθώς τέθηκε επικεφαλής του αγώνα από την 3η κιόλας ειδική (SS3 – Sherwood, των 26.68χλμ.), τη μεγαλύτερη του σκέλους της Παρασκευής, όπου και διατηρήθηκε εκεί μέχρι και το τέλος της πρώτης μέρας. Εξίσου εντυπωσιακή στο πρώτο αυτό σκέλος, ήταν και η επίδοση του Craig Breen. Δεύτερος ακριβώς πίσω από τον team-mate του στο πρώτο πέρασμα του Sherwood, ο Ιρλανδός σημείωσε τον πρώτο χρόνο στο επόμενο πέρασμα, επιβεβαιώνοντας με τον πλέον εμφατικό τρόπο την εξαιρετική απόδοση της C3 WRC ακόμα και σε ειδικές που δύσκολα μπορεί κανείς να προπονηθεί επι Ευρωπαϊκού εδάφους. Σαν πρώην οδηγός καρτ, ο Craig απέδειξε την ικανότητά και στα δύο περάσματα της υπερ-ειδικής, που πραγματοποιήθηκε κυρίως σε άσφαλτο, τερματίζοντας τελικά στη 2η θέση της γενικής. Με το ξεκίνημα της δεύτερης ημέρας, ο αγώνας δυστυχώς πήρε διαφορετική τροπή, αρχικά με ένα στιγμιαίο κόλλημα του γκαζιού, και στη συνέχεια με ένα μικρό αλλά οδυνηρό σε χρόνο, λάθος που είχε σαν αποτέλεσμα να καταστρέψει την πίσω ανάρτησή του, και να τον ρίξει τελικά στην 10η θέση. Εντωμεταξύ, ο Mads προσπαθούσε να κρατήσει πίσω τους αντιπάλους του, χάνοντας τελικά την πρωτοπορία του αγώνα μετά και την 3η ΕΔ της δεύτερης ημέρας (SS11). Παρά την ολοκλήρωση του πρώτου περάσματος της υπερ-ειδικής (SS17) κάτω από βροχή, σε αντίθεση με τους δύο άμεσους αντιπάλους του για το βάθρο, η επιμονή και η αφοσίωσή του επιβραβεύθηκαν, καθώς αυτός παρέμεινε σε πολύ μικρή απόσταση από το βάθρο στο τέλος του σκέλους του Σαββάτου. Η 4η θέση, με μόλις 20,3δλ. διαφορά από το πρώτο αυτοκίνητο, ήταν μία επίδοση που του έδινε ελπίδες για το τελευταίο σκέλος, το οποίο προμηνύονταν εξαιρετικά δύσκολο εξαιτίας της καταρρακτώδους βροχής. Οι εξαιρετικά ολισθηρές και δύσκολες συνθήκες των ειδικών, προβλημάτισαν αρκετά τους δύο διεκδικητές του παγκόσμιου πρωταθλήματος, αλλά ο Mads – σε απόλυτη ταύτιση με τη C3 WRC, που κλήθηκε να αντιμετωπίσει δρόμους οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις θύμιζαν παγοδρόμιο – κράτησε υποδειγματικά την ψυχραιμία του. Φρόντισε αρχικά να κρατήσει τη θέση του αποκλείοντας κάθε πιθανή επίθεση του οδηγού που τον ακολουθούσε, και εκμεταλλευόμενος ένα αγωνιστικό συμβάν, κατάφερε μετά και την ολοκλήρωση της τελευταίας ειδικής του αγώνα, να αναρριχηθεί στην 3η θέση της γενικής. Ο τερματισμός βρήκε τελικά τον Mads στο βάθρο, για δεύτερη φορά μετά τον αγώνα της Φιλανδίας. Η επίδοσή του αυτή χάρισε στην Citroën Total Abu Dhabi WRT τον 5ο φετινό της τερματισμό στο βάθρο, (2η θέση στη Σουηδία, 3η στο Μεξικό, 2η στη Φιλανδία  και 1η στην Ισπανία). Εντωμεταξύ οι Craig Breen και Scott Martin τερμάτισαν τον αγώνα στην 7η θέση της γενικής.