April 3, 2019

ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΒΑΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ C3 WRC

‘ΠΑΡΑ ΤΡΙΧΑ’ ΚΟΡΥΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ OGIER-INGRASSIA ΣΤΗΝ ΚΟΡΣΙΚΗ!

Το πείσμα των Sébastien Ogier και Julien Ingrassia, και η πεισματική άρνησή τους να χάσουν, τους χάρισε στην Κορσική, το 3ο συνεχόμενο βάθρο της χρονιάς και στη Citroën Total World Rally Team τον 4ο τερματισμό στις τρείς πρώτες θέσεις ενός αγώνα. Η πολύ δύσκολη κατάκτηση της 2ης θέση τους έφερε μόλις 2 βαθμούς πίσω από το πλήρωμα που ηγείται στην κατάταξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος των οδηγών. Εντωμεταξύ, οι Esapekka Lappi και Janne Ferm τερμάτισαν στην 7η θέση της γενικής, με αποτέλεσμα και τα δύο πληρώματα, με τη συγκομιδή των βαθμών τους, να φέρουν και την Citroën στη 2η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος των Κατασκευαστών, προσθέτοντας σημαντική εμπειρία στην οδήγηση του C3 WRC σε έναν καθαρά ασφάλτινο αγώνα.

  • Το ξεκίνημα της πρώτης ημέρας βρήκε τους Sébastien Ogier and Julien Ingrassia να απέχουν μόλις 5.1δλ. από τους προπορευόμενους αντιπάλους τους, ενώ κατάφεραν να φτάσουν τελικά στην 3η θέση της γενικής μετά και την 13η Ε.Δ. που ήταν και η μεγαλύτερη της ημέρας (31.85χλμ.). Στην τελευταία Ε.Δ. την Power Stage, που διεξήχθη στο ειδυλλιακό τοπίο της κοιλάδας Fango, με φόντο τα κρυστάλλινα γαλάζια νερά της Μεσογείου, το γαλλικό πλήρωμα έδειξε και πάλι το μαχητικό του πνεύμα επιτυγχάνοντας τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο παίρνοντας και το bonus του ενός πόντου, ενώ ένα απροσδόκητο περιστατικό στην τελευταία ειδική είχε ως αποτέλεσμα να σκαρφαλώσουν στην δεύτερη θέση της γενικής. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κλείσουν σημαντικά την ψαλίδα από τον πρώτο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, απέχοντας μόλις 2 βαθμούς από αυτόν και έτσι να μην χρειάζεται να ανοίγουν το δρόμο στον επόμενο γύρο του WRC, στην Αργεντινή (25-28 Απριλίου).
  • Αντιμετωπίζοντας κάποια προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου στο εναρκτήριο σκέλος του αγώνα και χωρίς τη δυνατότητα διορθώσεων, καθώς δεν υπήρχε ενδιάμεσο service, ο 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε ότι καλύτερο μπορούσε τερματίζοντας 6ος στο τέλος της ημέρας, με μόλις 10,2δλ. να τον χωρίζουν από την 4η θέση. Την επόμενη, το πλήρωμα έκανε μία τρομακτική προσπάθεια και στα δύο περάσματα της ολοκαίνουργιας ΕΔ Castagniccia. Εκμεταλλευόμενοι πλήρως το επιθετικό τους ταμπεραμέντο στους βρώμικους και φθαρμένους δρόμους και τις πολύ καλές τους σημειώσεις, κατόρθωσαν να σημειώσουν τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα και στη συνέχεια το δεύτερο ταχύτερο στο δεύτερο πέρασμα. Οι δύο αυτές επιδόσεις έδωσαν στο πλήρωμα τη δυνατότητα να βρεθεί στην πρώτη 3άδα ενώ απέμενε μόνο η τελευταία μικρή ΕΔ.
  • Στον τερματισμό με το C3 WRC στη 2η θέση της γενικής οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia κατάφεραν να ανέβουν στο βάθρο των νικητών για 3η φορά σε τέσσερεις αγώνες φέτος. Η Citroën Total World Rally Team μετά από 4 συνεχόμενες παρουσίες στα δύο πρώτα σκαλιά του βάθρου και στους 4 αγώνες του πρωταθλήματος, (1η σε Monte-Carlo και Mexico με τους Ogier-Ingrassia και 2η στη Σουηδία με τους Lappi-Ferm, και 2η στην Κορσική), φιγουράρει πλέον στη 2η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών.
  • Με τα ίδια προβλήματα στο στήσιμο και του δικού τους C3 WRC, οι Esapekka Lappi και Janne Ferm διαπίστωσαν γρήγορα ότι οι ελπίδες τους για μία καλύτερη θέση ήταν λιγοστές. Έτσι αποφάσισαν να εκμεταλλευθούν τα χιλιόμετρα που απέμεναν δοκιμάζοντας διάφορες επιλογές στο στήσιμο του C3 WRC, εμπλουτίζοντας παράλληλα και την εμπειρία τους στην άσφαλτο. Εντούτοις η επιμονή τους επιβραβεύθηκε με την έβδομη θέση της γενικής, κάτι που αποτέλεσε επίσης μια πολύτιμη συμβολή στη συνολική συγκομιδή βαθμών για την ομάδα.