September 1, 2016

CXPERIENCE CONCEPT

CXPERIENCE CONCEPT

Αποκάλυψη ένα μήνα πριν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το Citroën CXPERIENCE CONCEPT αποδεικνύει την ικανότητα της μάρκας για την διαφορετικότητα, ακολουθώντας πιστά τη φιλοσοφία της, "Be Different, Feel Good" στη μεγάλη κατηγορία σεντάν. Με ξεχωριστό στυλ αμαξώματος , το Citroën CXPERIENCE CONCEPT ανατρέπει τους υπάρχοντες κανόνες βασισμένο στο πρόγραμμα "Citroën Advanced Comfort®" (Προηγμένη Άνεση Citroën).

Εμπνευσμένο από την αρχιτεκτονική και τη διακόσμηση, η καμπίνα του CXPERIENCE CONCEPT είναι ένα έργο με σύγχρονες γραμμές. Με υλικά κορυφαίας ποιότητας, είναι διακοσμημένο σε  κίτρινη απόχρωση, συνώνυμο της αισιοδοξίας.

 

Η άνεση  είναι πάντα στενά συνδεδεμένη με τη Citroën και η ” Άνεση Citroën ” έχει γίνει πραγματικά η υπογραφή της μάρκας. Σήμερα, η έννοια αυτή έχει γίνει μέρος μιας ευρύτερης προσέγγισης με μια σειρά κριτηρίων, συμπεριλαμβανομένων της  φωτεινότητας, της ευρυχωρίας , της εργονομίας και της συνδεσιμότητας.

Το CXPERIENCE CONCEPT είναι ένα αυτοκίνητο  με μια πρωτοποριακή  σύνδεση ανθρώπου-μηχανής, σχεδιασμένο να παρέχει τη σύνδεση του ψηφιακού κόσμου με τον οδηγό και τους επιβάτες. Οι έξυπνες τεχνολογίες  συμβάλλουν στην ομαλότερη χρήση του οχήματος και του εξοπλισμού του. Οι τεχνολογίες αυτές υπογραμμίζουν τις προσπάθειες της μάρκας να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στους επιβάτες, οι οποίοι έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε ταξίδι.

Η έμφαση στην έξυπνη τεχνολογία μπορεί επίσης να φανεί  στην υβριδική πρόταση για μια χαλαρή οδήγηση. Μια αληθινή πρόσκληση για να ταξιδέψετε, το Citroën CXPERIENCE CONCEPT διαθέτει ένα  υβριδικό σύστημα μετάδοσης που συνδυάζει οικονομία και απόδοση. Με βάση την εμπειρία του Ομίλου PSA, αυτή η υβριδική τεχνολογία βενζίνης συνδυάζει την δύναμη και την ευελιξία. Το Citroën CXPERIENCE CONCEPT προσφέρει εξαιρετική δυναμική απόδοση με τον βενζινοκινητήρα, αυξάνοντας τους ίππους απο 150 στους 200 συν τα 80 kW επιπλέον της ενέργειας που παρέχεται από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Το CXPERIENCE CONCEPT μπορεί να κινηθεί σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία στην πόλη (λειτουργία ZEV : Μηδενικές εκπομπές ρύπων του οχήματος), για απόσταση 60 χιλιομέτρων. Στον ανοικτό δρόμο, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να περιοριστεί με τη χρήση των δύο μορφών ενέργειας σε διαδοχικές φάσεις επιτάχυνσης. Στον αυτοκινητόδρομο, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αναλαμβάνει να προσδώσει πραγματικές επιδόσεις στο τιμόνι, με συνολική ισχύ έως 300 ίππους.