Ταυτότητα

Légende ci-dessous
Ταυτότητα

CREATIVE TECHNOLOGIE

01_histoire_identite_creativetechnologie_captureΣαν φόρο τιμής στην ιστορία της, στις 5 Φεβρουαρίου του 2009 την ημέρα που γεννήθηκε ο ιδρυτής της, η Citroën παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, το «Créative Technologie». Το σλόγκαν «Créative Technologie» είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τη Citroen. Στόχος του είναι να αντανακλά όλες τις εκφράσεις της Citroen και να προβάλλει, την προσωπικότητα και τη φύση της μάρκας στα μάτια του κόσμου.
Η δημιουργικότητα είναι ενσωματωμένη στο DNA της Citroen. Η τεχνολογία είναι το θεμελιώδες ζήτημα για κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. «Créative Technologie» σημαίνει πολύ περισσότερα από απλά επιτεύγματα της επιστημονικής και τεχνολογικής τεχνογνωσίας. Σημαίνει εξεύρεση των κατάλληλων, και των πιο πρωτοποριακών λύσεων … για καινούργια αυτοκίνητα και νέες υπηρεσίες.
Περισσότερο από μια απλή υπογραφή, το «Créative Technologie» εκφράζει την υπόσχεση που εκφράστηκε εδώ και πολλά χρόνια από τον Citroën

Ο ANDRÉ CITROËN

02_histoire_identite_andrecitroen_captureΓεννημένος στις 5 Φεβρουαρίου του 1878, ο André Citroën θεωρείται ως μια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ένας πολίτης του Παρισιού, ταξίδεψε στις ΗΠΑ και είχε διεθνείς φιλοδοξίες για την επιχείρησή του. Το εξαιρετικό του όραμα δίνει χωρίς αμφιβολία εξηγήσεις για το ταλέντο του.Ήταν μόλις 24 ετών όταν ίδρυσε την πρώτη του εταιρεία, τη La Société des Engrenages Citroën, η οποία μετατρέπεται σε αυτοκινητοβιομηχανία μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο. Φιλοδοξία του André Citroën ήταν να φτιάξει αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές, αντικείμενα καθημερινής χρήσης.
Πέθανε τον Ιούλιο του 1935. Κανείς δεν έχει ξεχάσει το ταλέντο και το τολμηρό του όραμα που άφησαν το στίγμα που αντέχει μέχρι και σήμερα.

ΤΟ ΣΗΜΑ ΜΕ ΤΑ “ΔΙΚΑΡΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΧΙΑ”

03_histoire_identite_logo_captureΣε μια επίσκεψή του στην Πολωνία το 1900, ο André Citroën ανακάλυψε μια διαδικασία κοπής που βασιζόταν σε ένα εργαλείο που έμοιαζε με τα διπλά σιρίτια που ήταν και τα διακριτικά του λοχία. Η τεχνολογία αυτή έμελλε να γίνει το μέσο για να ξεκινήσει την καριέρα του στον τομέα της μεταποίησης. Αγόρασε την άδεια για τη διαδικασία παραγωγής και ίδρυσε την πρώτη του εταιρεία, την La Société des Engrenages Citroën.
Το 1919, όταν άρχισε να κατασκευάζει οχήματα, ο André Citroën όπως ήταν φυσικό επέλεξε για λογότυπό του το διπλό σιρίτι. Το λογότυπο άλλαξε με τα χρόνια, αλλά κράτησε τα χρώματα του μπλε και κίτρινου, μέχρι το 1980, όταν η εταιρεία επέλεξε λευκό σε κόκκινο φόντο για μια πιο δυναμική εμφάνιση.
Το 2009, τα σιρίτια απέκτησαν μια πιο τρισδιάστατη οπτική ξεπροβάλλοντας μέσα από ένα πλαίσιο, κερδίζοντας περισσότερη δύναμη και αποκτώντας καλύτερη υπόσταση.