Φορτηγά

Légende ci-dessous
Φορτηγά

ΦΟΡΤΗΓΑ

01_histoire_vehiculesutilitaires_camions_captureΤον Οκτώβριο του 1926 παρουσιάστηκε στην αγορά το πρώτο φορτηγό της Citroën. Αυτό ήταν το B15, το οποίο είχε για πρώτη φορά ωφέλιμο φορτίο που έφτανε τα 1.000 kg,. Ορισμένες άλλες εκδόσεις βγήκαν στην αγορά το 1930, με το επαγγελματικά C4 και C6, ακολουθούμενα από τα Type 29, Τ32, T23 και Τ45.
Τα οχήματα αυτά συνέχισαν να κυριαρχούν μέχρι τη δεκαετία του 50, χάρη στην αξιοπιστία και την στιβαρότητά τους. Το Σεπτέμβριο του 1953, απέκτησαν νέα καμπίνα, αλλά μόνο το Τ45 άλλαξε το όνομά του για να γίνει T55, ή T46, T47, T48 ή T60, ανάλογα με την έκδοση και τον κινητήρα.
Η γκάμα αναθεωρήθηκε τον Οκτώβριο του 1965, όταν κυκλοφόρησε το περίφημο και υπερσύγχρονο για την εποχή του, φορτηγάκι με το όνομα Belphegor. Μετά την παρουσίαση της νέας σειράς με την ονομασία Berliet το 1969, η Citroën το 1973, σταμάτησε να παράγει φορτηγά.

ΜΕΓΑΛΑ VAN

02_histoire_vehiculesutilitaires_fourgons_captureΤον Ιούνιο του 1939, η Citroën ξεκινά μια αθόρυβη επανάσταση στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, παρουσιάζοντας το TUB,. Αυτό το van, με αυτοφρόμενο αμάξωμα, κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, και συρόμενη πλαϊνή πόρτα, άνοιξε το δρόμο για τα σύγχρονα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα .
Μετά τον πόλεμο, παρουσιάζεται το Type H (που ξεκίνησε τον Αύγουστο του 1948) βασισμένο στην εμπειρία που αποκτήθηκε από τον προκάτοχό του. Σκληροτράχηλο και ανθεκτικό, το Type H διέγραψε μια ιδιαίτερα μακρά εμπορική πορεία, με την παραγωγή να σταματά οριστικά στις 14 Δεκεμβρίου 1981. Αντικαταστάθηκε από το C35 (1974-1991), καθώς και το νέο C25, που λανσαρίστηκε τον Ιανουάριο του 1974.
Το C35 και το C25, αντικαταστάθηκαν από το Jumper / Relay και το Jumpy / Dispatch τον Μάρτιο του 1994 και τον Οκτώβριο 1995 αντίστοιχα. Τα μοντέλα δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκαν στην αγορά τον Ιούνιο του 2006 το Jumper / Relay, και τον Ιανουάριο του 2007 το Jumpy / Dispatch

ΜΙΚΡΑ VAN

03_histoire_vehiculesutilitaires_camionnettes_captureΗ Citroën ανέκαθεν πουλούσε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Ακόμη και το 10HP, που ξεκίνησε το 1919, είχε μια επαγγελματική έκδοση. Κατά τη διάρκεια του 1920 και του 1930, το Β2, 5HP, B12, B14, C4, C6, 8CV, 10CV και ακόμη και η Traction Avant (11CV) συνέχισαν με επιτυχία τη σειρά των επαγγελματικών οχημάτων.
Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ήταν η σειρά του 2CV Van. Πουλήθηκε μεταξύ 1951 και 1978, σε αναρίθμητες εκδόσεις, ώσπου αντικαταστάθηκε από το Acadiane. Αυτό το μοντέλο, το οποίο βασίστηκε στο Dynane, παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1987. Εν τω μεταξύ, το C15 έκανε το ντεμπούτο του το 1984.
Ως αποτέλεσμα της επιτυχίας του, το C15 πουλιόταν μέχρι το 1996, όπου και αντικαταστάθηκε από το Berlingo. Το C15, ωστόσο, συνέχισε την καριέρα του μέχρι και το 2006. Η γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων αποτελείται σήμερα από την πρώτη σειρά Berlingo, Nemo, που ξεκίνησε το 2007, και τη δεύτερη σειρά Berlingo που ξεκίνησε το 2008.