Revolte

Légende ci-dessous
Revolte

Design

01_DesignREVOLTE, Επαναπροσδιορίζοντας τις αξίες με στυλ

Δυναμικές γραμμές, συμπαγείς διαστάσεις, και τονισμένα πλευρά… Το REVOLTE είναι ένα σύνολο που επαναπροσδιορίζει με ένα απόλυτα σύγχρονο τρόπο της έννοια της πολυτέλειας. Η σχεδιαστική προσέγγιση μοιράζεται κάποια χαρακτηριστικά των πολυτελών αυτοκινήτων, περιλαμβάνει όμως και αναφορές σε στοιχεία που απέχουν πολύ απο τη σημερινή εικόνα των αυτοκινήτων

Πέρα απο ένα μικρό, πρακτικό όχημα πόλης το REVOLTE είναι ένα εμπνευσμένο αυτοκίνητο επιδόσεων. Ο χαρακτήρας του τονίζεται απο τις συμπαγείς του διαστάσεις, αλλά και απο το σχήμα του αμαξώματος που αποποιείται την παραδοσιακή εικόνα της πολυτέλειας και γίνεται ένα όχημα με δυνατό και επιβλητικό χαρακτήρα.

Αυτοκίνητο που πατά γερά στους τροχούς του, το REVOLTE τα καταφέρνει θαυμάσια στην κίνηση της πόλης. Με τα έντονα τονισμένα φτερά, το φουσκωμένο καπό, και τα μυώδη πλευρικά τμήματά του, το REVOLTE δείχνει – και είναι – ένα αυτοκίνητο έτοιμο να επιτεθεί.

Ο μοντέρνος χαρακτήρας του REVOLTE εκφράζεται μέσα απο το προκλητικό του στυλ, που είναι εμπνευσμένο απο έναν απο τους πιο διάσημους προγόνους του : το θρύλο του 2CV. Υιοθετώντας όμως μια αιρετική συμπεριφορά, το REVOLTE θέτει σε αμφισβήτηση όλες τις παραδοσιακές έννοιες του 2CV, επανεξετάζοντας συστηματικά όλες τις αξίες και υποστηρίζοντας το θρύλο.

Εσωτερικό

02_IntérieurREVOLTE, Τολμηρό και πολυτελές εσωτερικό

Οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω αποκαλύπτουν ένα πολύχρωμο εσωτερικό. Η ξεχωριστή ιδέα του συνδυασμού έντονων χρωμάτων με πολυτελή στοιχεία, όπως και στο Hypnos, στοχεύει στο να εκφράσει την παραδοσιακή έννοια της πολυτέλειας με ένα νέο μοντέρνο τρόπο. Στο εσωτερικό κυριαρχούν υλικά όπως το δέρμα, το βελούδο και το αλουμίνιο σε σχέση με το παραδοσιακό ξύλο και τα συντηρητικά χρώματα που χαρακτήριζαν μέχρι σήμερα τα πολυτελή οχήματα. Όντας 3θεσιο, το REVOLTE σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στους επιβάτες μία αίσθηση αντίστοιχη με εκείνη ενός άνετου καθιστικού.
Το πίσω κάθισμα, σχεδιασμένο όπως ένας μοντέρνος καναπές, πέρα από τη φιλοξενία των επιβατών περιλαμβάνει και τους συσσωρευτές.

Στο εσωτερικό του REVOLTE η αρχιτεκτονική που συναντά κανείς είναι πρωτόγνωρη για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Τεχνολογία

03_TechnologiesREVOLTE: Η έξυπνη τεχνολογία σε δράση

Η τεχνολογική προσέγγιση του REVOLTE δίνει το παρόν και στον τομέα της πολυτέλειας. Στο εσωτερικό του, η οθόνη αφής περιβάλλεται απο κρυστάλλους. Οι προσεκτικά κατεργασμένοι κόκκινοι κρύσταλλοι διαμορφώνουν ουσιαστικά και το σχήμα της οθόνης αφής μέσα στην καμπίνα.

Κομψές και σικ οι πίσω θέσεις του REVOLTE αποτελούν ουσιαστικά μια επίδειξη στυλ. Στο εσωτερικό τους φιλοξενούνται οι μπαταρίες του αυτοκινήτου. Η έξυπνη αυτή λύση διευκολύνει στην αφομοίωση της συνολικής εικόνας του εσωτερικού.
Το καπό του αυτοκινήτου καλύπτεται απο φωτοβολταϊκές κυψέλες οι οποίες τροφοδοτούν τα συστήματα άνεσης της καμπίνας όση ώρα το αυτοκίνητο δεν κινείται. Με αυτό τον τρόπο δεν καταναλώνεται άσκοπα η ενέργεια των μπαταριών.

Στο μπροστινό μέρος, είναι αδύνατον να μην προσέξει κανείς το διαφανές περίγραμμα της μάσκας. Ο απαλός φωτισμός δίνει άλλη υπόσταση στο μεγάλο σήμα με τα διακριτικά του λοχία.

Υβριδικό

04_HybrideREVOLTE, ένας σύγχρονος ακτιβιστής

Ο σοφιστικέ χαρακτήρας του REVOLTE γίνεται αισθητός και στον κινητήρα, που και αυτός με τη σειρά του βλέπει προς το μέλλον. Το κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου δίνει μια πειστική απάντηση στις απαιτήσεις της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας, που θέλει όλο και περισσότερες αμιγώς ηλεκτρικές λύσεις. Το REVOLTE υιοθετεί μια λύση που είναι και συναρπαστική αλλά και αξιόπιστη : τον επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα.

Τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου κινητήρα είναι :
– κινητήρας εσωτερικής καύσης μικρού κυβισμού σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα που και οι δύο μαζί δίνουν κίνηση στους τροχούς,
– δυνατότητα λειτουργίας μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, σαν όχημα μηδενικών ρύπων (ZEV/Zero Emission Vehicle),
– λειτουργία επαναφόρτισης της μπαταρίας που κινεί τον ηλεκτροκινητήρα

Το σύστημα κίνησης με επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα δίνει προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Εκτός απο το γεγονός ότι αυτή η μέθοδος δεν εκπέμπει καθόλου CO2, εξασφαλίζει και αθόρυβη κίνηση και υψηλό επίπεδο οδηγικής άνεσης.