Citroën Inspired By You

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ CITROEN

Citroën Inspired By You

Η Citroën λανσάρει μία νέα εταιρική καμπάνια με κεντρικό μήνυμα “Το όραμά μας για μετακίνηση αντανακλά την δική σας αναζήτηση ελευθερίας”. Με το νέο αυτό παγκόσμιο βίντεο τονίζεται το slogan “Η CITROËN ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ/CITROËN INSPIRED BY YOU”. Πρόκειται για το slogan της μάρκας που έχει εμπνευστεί από τη ζωή των ανθρώπων και την διαρκή τους επιθυμία για μετακίνηση και ελευθερία, οι οποίες περνούν από γενιά σε γενιά εδώ και σχεδόν έναν αιώνα.  Το φιλμ διηγείται την ιστορία της Citroën, δίνοντας έμφαση σε μερικά από τα πιο εμβληματικά μοντέλα που έχτισαν το μύθο της μάρκας.

ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1919!

Από το 2CV ως την CX, την Traction Avant ως το Méhari, το Type H ως το Visa, τη CX ως τη C4 Cactus, μέσω του πρωτότυπου Cxpérience, του C3 Aircross και της C4 Cactus, η Citroën μελετά εδώ και πολλά χρόνια τις συνήθειες των ανθρώπων. Με έμπνευση τα όνειρά τους για περιπέτεια, εκδρομές με την οικογένεια, ή εξορμήσεις με την παρέα, η μάρκα έχει σαν στόχο να εξελίσσει αυτοκίνητα που να αντανακλούν το lifestyle του κάθε ανθρώπου. Η νέα εταιρική καμπάνια θέλει να μας διηγηθεί μία ιστορία που ξεκινά από το 1919: “Το όραμά μας για μετακίνηση αντανακλά την δική σας αναζήτηση ελευθερίας”. Το φιλμ είναι ένα ταξίδι στο χρόνο όπου τα μοντέλα της κάθε εποχής γίνονται μέρος της πορείας ενός ταξιδιώτη προς την αναζήτηση της ελευθερίας. Η ιστορία μας δείχνει ένα ταξιδιώτη που επιβιβάζεται από το ένα μοντέλο στο άλλο… και κάθε μοντέλο αντιπροσωπεύει μία συγκεκριμένη εποχή.

 

Autostoppeur2CV_1400X800

2CV ΚΑΙ TYPE H: ΑΠΟ ΤΟ 1948

2CV
Το 2CV που παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 1948, τράβηξε αμέσως την προσοχή. Το αυτοκίνητο περιγραφόταν σαν ‘μία ομπρέλα με 4 ρόδες’ που είχε την ικανότητα ‘να διασχίσει ένα φρεσκοσκαμμένο χωράφι κουβαλώντας μία καρτέλα με αυγά, χωρίς να σπάσει ούτε ένα’. Το μοντέλο που χάριν συντομίας ονομαζόταν και ‘TPV’ (Très Petite Voiture/πολύ μικρό αυτοκίνητο), γνώρισε θριαμβευτική εμπορική πορεία. Κατασκευάστηκαν συνολικά 3,868,634 μονάδες.

TYPE H

Ένα αυτοκίνητο αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο, που το συναντάμε ακόμα και σήμερα με τη μορφή ενός φορτηγού τροφίμων, το Type H είναι ένα εμβληματικό μοντέλο. Για πάνω από 40 χρόνια, το συγκεκριμένο μοντέλο αντιπροσώπευε με το πρωτοποριακό του design, το ιδανικό LCV (ελαφρύ επαγγελματικό) της εποχής του. Το Type H γνώρισε μία λαμπρή εμπορική πορεία πουλώντας 473,289 αυτοκίνητα.

2CV_747X400

TypeH_747X400

MEHARI, CX ΚΑΙ VISA:

ΑΠΟ ΤΟ 1968 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 1990

MEHARI
Ένα εμβληματικό όχημα, με αμάξωμα από πλαστικό, που αποδείχθηκε εξαιρετικά ανθεκτικό στις γρατζουνιές και στη διάβρωση. Το Méhari έγινε γνωστό σαν ένα ιδιαίτερα χρηστικό και οικονομικό ανοιχτό αυτοκίνητο. Κατασκευάστηκε σε 743.740 μονάδες.

CX
Με τον τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς (COTY) για το 1974, η CX αντανακλά το σχεδιαστικό οίστρο της Citroën, στη δεκαετία του 70. Ιδιαίτερα πρωτοποριακή, παρουσίασε για πρώτη φορά τη φιλοσοφία των χειριστηρίων που δεν χρειάζεται να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι. Στα 15 χρόνια εμπορικής πορείας της, οι πωλήσεις του μοντέλου έφτασαν τις 1.169.695 μονάδες.

VISA
Το Visa αποτέλεσε μία έκπληξη στην κατηγορία των μικρών hatchback. Το Visa έγινε γνωστό για τις διάφορες ειδικές εκδόσεις του που προορίζονταν κυρίως για αγωνιστική χρήση. Στα δέκα χρόνια που κυκλοφόρησε στην αγορά, κατασκευάστηκαν 1.254.390 μονάδες. Στην ιστορία έχει μείνει το διαφημιστικό σποτ του 1988, με πρωταγωνιστή ένα Visa GTi, και… «συμπρωταγωνιστή» το αεροπλανοφόρο του Γαλλικού Πολεμικού Ναυτικού το Clémenceau.

Mehari_747X400

CX_747X400

Visa_747X400

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE:

ΑΠΟ ΤΟ 2016

C3 AIRCROSS
Παρουσιάστηκε στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017.  Το C3 Aircross, ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα SUV της αγοράς χάρη στο μοναδικό του design, την άνεση και τις δυνατότητες της εσωτερικής του διαμόρφωσης. Πρόκειται για ένα μοντέλο που συμβαδίζει απόλυτα με τη σημερινή εποχή της δικτύωσης, όντας εξοπλισμένο με 12 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, έχοντας ήδη καταγράψει 60.000 πωλήσεις.

C4 CACTUS
Ένα υπερ-άνετο hatchback από τη Citroën, το νέο C4 Cactus είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας, που παρουσιάζει στην Ευρωπαϊκή αγορά το πρωτοποριακό σύστημα ανάρτησης της Citroën, με αμορτισέρ που λειτουργούν σαν «υδραυλικά μαξιλάρια» (Progressive Hydraulic CushionsΤΜ).

 

CXPERIENCE
Παρουσιάστηκε στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού το 2016, το πρωτότυπο  CXPERIENCE επαναπροσδιορίζει τις βασικές αρχές στο σχεδιασμό ενός κορυφαίου μοντέλου, και δίνει στη Citroën τη δυνατότητα να επιδείξει το δημιουργικό της πνεύμα σε ότι αφορά το design, την άνεση και τις τεχνολογίες.

C3Aircross_747X400

C4Cactus_747X400

CXperience_747X400

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ CITROEN

Το 1900, ο André Citroën κατοχυρώνει μία πατέντα για σύστημα γραναζιών σε διάταξη «λοχιόσημου». Το 1919 αποφασίζει να χρησιμοποιήσει αυτό το σήμα σαν σύμβολο της νεοϊδρυθείσας αυτοκινητοβιομηχανίας του. Στο διάστημα μεταξύ 1921 και 1936, το οβάλ σχήμα αντικαθίσταται από ένα εξάγωνο με τα κίτρινα διακριτικά του λοχία σε μπλε φόντο.

Έπειτα κάνει την εμφάνισή του και το όνομα Citroën.

Στις αρχές της δεκαετίας του ΄30, παράλληλα με το υπάρχον, αρχίζει να χρησιμοποιείται ένα νέο σήμα: κάτω από το λοχιόσημο της Citroën απεικονίζεται ένας κύκνος, που συμβολίζει την ομαλή δύναμη των κινητήρων της μάρκας.

Το 1959, τα κίτρινα διακριτικά του λοχία, τοποθετούνται πάνω από μία λευκή έλλειψη, και το 1966 εμφανίζεται το όνομα Citroën μέσα σε ένα μπλε τετράγωνο.

Από το 1985, με στόχο τον εκμοντερνισμό της εικόνας της μάρκας, η Citroën υιοθετεί το λογότυπο με τα άσπρα διακριτικά του λοχία μέσα σε ένα κόκκινο τετράγωνο.
Το 2009, το νέο σήμα περιλαμβάνει τα διακριτικά του λοχία σε τρισδιάστατη και χρωμιωμένη απεικόνιση με το όνομα της Citroën σε κόκκινη γραμματοσειρά από κάτω. Το 2016, η μάρκα παρουσιάζει και μία έκδοση απεικόνισης 2 διαστάσεων, βασισμένη σε flat σχεδιαστική φιλοσοφία.

Logosavecdates_597X500