July 25, 2018

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!

Ράλλυ Φιλανδίας, 26 - 29 Ιουλίου

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!

Για όγδοη χρονιά, η αγωνιστική ομάδα της Citroën Total Abu Dhabi WRT συμμετέχει σε έναν από τους διασημότερους και πιο απαιτητικούς αγώνες του WRC. Με ένα C3 WRC το οποίο αναβαθμίστηκε για μία ακόμα φορά, η Γαλλική ομάδα θα εκπροσωπηθεί από τους Craig Breen – Scott Martin, Mads Østberg – Torstein Eriksen και Khalid Al Qassimi – Chris Patterson.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ C3 WRC

“Γίνε ένα με το αυτοκίνητό σου”. Στη Φιλανδία, ίσως περισσότερο από οπουδήποτε αλλού, το να γίνεις ένα με το αυτοκίνητό σου είναι απολύτως βασικό στοιχείο εφόσον θέλεις να πρωταγωνιστήσεις στις ταχύτερες ειδικές διαδρομές του πρωταθλήματος, διασχίζοντας με απίστευτες ταχύτητες τους δρόμους μέσα στα Φιλανδικά δάση. Με τέσσερεις συνολικά νίκες (2008, 2011, 2012 και 2016) στη χώρα των χιλίων λιμνών, η ομάδα της Citroën Total Abu Dhabi WRT έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά της στην επιλογή του ιδανικού ‘στησίματος’ για το δύσκολο αυτό αγώνα. Ίσως πρόκειται για το μοναδικό αγώνα του WRC όπου η ακρίβεια παίζει σημαντικότερο ρόλο από ότι το κράτημα. Με την υιοθέτηση ενός μπροστινού άξονα νέας γεωμετρίας, ο οποίος δοκιμάστηκε σκληρά στο πρόσφατο Rally Estonia από τον Craig Breen, και ενόψει του αγώνα της Φιλανδίας, η κόκκινη ομάδα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα φέρνοντας τις ρυθμίσεις του C3 WRC στο ιδανικό επίπεδο ώστε να αποκτήσει την τέλεια ισορροπία. Το Γαλλικό αυτοκίνητο με τους Craig Breen και Mads Østberg και πάλι στα πηδάλια, βοήθησε στο να αποδειχθεί ότι ο συγκεκριμένος αγώνας συγκαταλέγεται στους αγαπημένους τους από ολόκληρο το πρωτάθλημα. Ο Ιρλανδός και ο Νορβηγός οδηγός θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευθούν τη μεγάλη εμπειρία που διαθέτουν από τις ειδικές της Φιλανδίας, καθότι και οι δύο έχουν από 8 συμμετοχές στο παρελθόν, και ο καθένας τους από μία 3η θέση στο ενεργητικό του. Ο Khalid Al Qassimi, που επανέρχεται στη δράση μετά την έξοδό του στον αγώνα της Αργεντινής, θα επιδιώξει μία διαφορετική προσέγγιση. Σε ένα Ράλι που και αυτός γνωρίζει καλά, δεν παύει όμως να αποτελεί μεγάλη πρόκληση, ο μοναδικός στόχος του οδηγού από τα Εμιράτα είναι να ξαναβρεί σταδιακά τα πατήματά του, να προσαρμοστεί ξανά στο αυτοκίνητο και να το φέρει στον τερματισμό.

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ

Με δεδομένο τις μεγάλες ταχύτητες των ειδικών, η τέλεια γνώση της διαδρομής θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στα περάσματα των αμέτρητων μικρών ή μεγάλων υψωμάτων, όπου τα αυτοκίνητα πετούν στην κυριολεξία, και στα οποία οφείλει εδώ και πολλά χρόνια τη φήμη του, ο συγκεκριμένος αγώνας. Εντούτοις πάνω από το 20 τοις εκατό της διαδρομής θα έχει νέα χάραξη εφέτος: το shakedown της Vesala, ειδικές όπως το Ässämäki (4/9) και το Äänekoski (5/10) της Παρασκευής είναι εντελώς νέες, όπως και η Laukaa (20/22) την Κυριακή, ενώ αρκετές ακόμα έχουν τροποποιηθεί σε ορισμένα τους κομμάτια.

Αναμφισβήτητα τα πληρώματα θα χρειαστεί να διατηρήσουν πολύ λεπτές ισορροπίες ειδικά στα πρώτα περάσματα – με τέρμα γκάζι-, καθώς οι σημειώσεις από τα δοκιμαστικά περάσματα γράφτηκαν με σημαντικά πιο χαμηλές ταχύτητες. Ο μοναδικός αυτός αγώνας που φημίζεται και για τις πολύ μικρές διαφορές στο χρόνο των πληρωμάτων, και τον τρομακτικά έντονο συναγωνισμό, υπόσχεται ένα πολύ καυτό 3ήμερο σε πληρώματα και θεατές!